KVIEČIAME tapti didžiausios vadovų konferencijos LIETUVOJE partneriu.
PRANEŠĖJŲ
DALYVIŲ (C-lygio vadovai, įmonių savininkai)
PAGRINDINIS PARTNERIS
Integracijos investicija 100 000 Eur + PVM
MEDIA
- TV eteris: 100 video klipų kampanija su integruotu partneriu didžiosiose Lietuvos televizijose (LNK/TV3/LRT). Video klipe PARTNERIUI skiriama atskira kadruotė su 2 sek. eterio. (Klipe ne daugiau nei 4 partneriai).
- Lauko reklama: PARTNERIO logotipas, kaip pagrindinio renginio partnerio reklamuojamas lauko reklamos kampanijoje. Planuojama 4 savaičių kampanija su 50 plokšumų Vilniuje ir Kaune. Lauko reklamos tinklas – “JCDecaux” arba “Clear Channel”. Renkamos geriausios vietos miesto centre.
- Spaudos kampanija: PARTNERIS reklamuojamas žurnalų kampanijoje: 4 pilno puslapio A4 maketai žurnale “Žmonės” ir 4 pilno puslapio A4 maketai žurnale “IQ – THE ECONOMIST”.
- Skaitmeninė reklama: PARTNERIS reklamuojamas aktyvioje konferencijos partnerių “Google Adwords”banerių kampanijoje, kuri planuojama pagal tikslinės auditorijos lankymosi įpročius ir portalus. Šios kampanijos planuojamas srautas 5 000 000 parodymų.
- Media ir WEB: PARTNERIO logotipas oficialiame konferencijos internetiniame puslapyje (projektas sulaukia daugiau nei 20 000 unikalių tikslinių lankytojų kasmet), bei PARTNERIO eksponavimas konferencijos YOUTUBE, FACEBOOK ir LINKEDIN paskyrose (partneriui dedikuotas skelbimas).
RENGINIO VIETA
- ORGANIZATORIUS skelbia PARTNERĮ kaip pagrindinį renginio partnerį scenoje pristatant programą;
- Renginio vedėjas padėkoja renginio partneriui už galimybę turėti pagrindinius pranešėjus, pasirinktinai galima pristatyti vieną pranešėją, kuris labiausiai tinka PARTNERIO įvaizdžiui;
- ORGANIZATORIUS suteikia vietą PARTNERIO interaktyviam reklaminiam stendui (±6 kv.m. ) ar kitai interaktyviai veiklai, kurioje konferencios dalyviai būtų įtraukti į PARTNERIO aktyvacijas.
- ORGANIZATORIUS suteikia A5 dydžio vietą straipsniui arba reklaminiam skelbimui “EBIT VADOVO DARBO KNYGOJE”, kuri įteikiama kiekvienam renginio dalyviui registracijoje. Didžioji dalis dalyvių, naudoja šią darbo knygą visus metus.
- ORGANIZATORIUS reklamuoja renginio PARTNERĮ pagrindiniuose konferencijos ekranuose pertraukėlių metu rodant renginio vinjetes su PARTNERIO logotipu.
- PARTNERIO logotipas renginio fotosienoje.
- ORGANIZATORIUS suteiktia 10 kvietimų į konferenciją, kuriuos PARTNERIS savo nuožiūra įteikia savo darbuotojams arba VIP klientams.
- ATVIRA ERDVĖ aktyvacijoms (pvz. programėlės padedančios įtraukti auditoriją, pranešimų skaidrės įrašytos į kortelę atmintinę, pranešimų eskizai elektroninėje lentoje, vaišės – sveikatingumo kokteiliai ar pan., funkciniai užkandžiai).
DIDYSIS PARTNERIS
Integracijos investicija 30 000 Eur + PVM
MEDIA
- Lauko reklama: PARTNERIO logotipas, kartu su kitais didžiaisiais renginio partneriais reklamuojamas lauko reklamos kampanijoje. Planuojama 4 savaičių kampanija su 50 plokšumų Vilniuje ir Kaune. Lauko reklamos tinklas – “JCDecaux” arba “Clear Channel”. Renkamos geriausios vietos miesto centre.
- Spaudos kampanija: PARTNERIS, kartu su kitais didžiaisiais partneriais, reklamuojamas žurnalųkampanijoje: 4 pilno puslapio A4 maketai žurnale “Žmonės” ir 4 pilno puslapio A4 maketai žurnale “IQ – THE ECONOMIST”.
- PARTNERIS reklamuojamas aktyvioje konferencijos partnerių “Google Adwords” banerių kampanijoje, kuri planuojama pagal tikslinės auditorijos lankymosi įpročius ir portalus. Šios kampanijos planuojamas srautas 2 500 000 parodymų.
- Media ir WEB: PARTNERIO logotipas oficialiame konferencijos internetiniame puslapyje (projektas sulaukia daugiau nei 20 000 unikalių tikslinių lankytojų kasmet), bei PARTNERIO eksponavimas konferencijos YOUTUBE ir FACEBOOK paskyrose (partneriui dedikuotas skelbimas).
RENGINIO VIETA
- Renginio vedėjas padėkoja renginio partneriui už galimybę turėti pagrindinius pranešėjus, pasirinktinai galima pristatyti vieną pranešėją, kuris labiausiai tinka PARTNERIO įvaizdžiui;
- ORGANIZATORIUS suteikia vietą PARTNERIO interaktyviam reklaminiam stendui (±4 kv.m.), kurioje konferencios dalyviai būtų įtraukti į PARTNERIO aktyvacijas.
- ORGANIZATORIUS suteikia A5 dydžio vietą straipsniui arba reklaminiam skelbimui “EBIT VADOVO DARBO KNYGOJE”, kuri įteikiama kiekvienam renginio dalyviui registracijoje. Didžioji dalis dalyvių, naudoja šią darbo knygą visus metus.
- ORGANIZATORIUS reklamuoja renginio PARTNERĮ pagrindiniuose konferencijos ekranuose pertraukėlių metu rodant renginio vinjetes su PARTNERIO logotipu.
- PARTNERIO logotipas renginio fotosienoje.
- ORGANIZATORIUS suteiktia 3 kvietimus į konferenciją, kuriuos PARTNERIS savo nuožiūra įteikia savo darbuotojams arba VIP klientams.
- ATVIRA ERDVĖ aktyvacijoms (pvz. programėlės padedančios įtraukti auditoriją, pranešimų skaidrės įrašytos į kortelę atmintinę, pranešimų eskizai elektroninėje lentoje, vaišės – sveikatingumo kokteiliai ar pan., funkciniai užkandžiai).
RENGINIO VIETOS PARTNERIS
Integracijos investicija 15 000 Eur + PVM
RENGINIO VIETA
- ORGANIZATORIUS suteikia vietą PARTNERIO interaktyviam reklaminiam stendui (±2 kv.m.).
- ORGANIZATORIUS suteikia A5 dydžio vietą straipsniui arba reklaminiam skelbimui “EBIT VADOVO DARBO KNYGOJE”, kuri įteikiama kiekvienam renginio dalyviui registracijoje. Didžioji dalis dalyvių, naudoja šią darbo knygą visus metus.
Verslo, vadybos ir ekonomikos lyderiams
” Ypatingai intensyvu ir labai geras turinys.”
Ką dalyviai sako apie konferenciją?
„Koncentruotas turinys, įvairios temos akiračio praplėtimui, daug naudingų susitikimų!”
„Ši konferencija labai reikalinga vadovams, leidžia pamatyti save, įvertinti savo naudojamus metodus, palyginti ir tobulėti!”
„Tai puiki parako statinė visiems metams.”
„Harmoningas balansas tarp verslo, moralės ir vertybių akcentavimo ir verslo žinių. Dvi dienos – puiku!”
„Super, kad daug įdomių pranešėjų ir visi trumpi. Įvairiaspalviai pranešėjai, visi įdomūs, visų reikėjo. Labai patiko visas darbas, netikėtas labai geras mix`as. Čia kaip su Steve Jobs, jums reikia patiem numatyt, kas bus įdomu. 🙂 Ir jūs galite.”
„Konferencijos patrauklumas išryškėjo dėl skirtingų sričių pranešėjų, tai tikrai sveikintina.”
„Ši konferencija įkvepia augti. Konferencija skirta ne „how to”, o sudėti kas vyksta aplink. Tai šviežio oro gūsis mūsų smegenims.”
„Pasisėmiau labai daug teigiamos energijos, pozityvumo, turėjau galimybę pažvelgti į savo darbą iš kitų kampų, suprasti, kad nesvarbu kokioje srityje dirbi, visur buvimas tam tikru lyderiu vienodai svarbus ir koks tas lyderis gali / turi būti.”
„Labai pozityvi atmosfera. Pranešėjų įvairovė ir koncentruoti, trumpi pranešimai. Gera praktika – mažiau žodžių skaidrėse, daugiau „gyvo” žodžio. Sveikinu filosofinį, dvasinį konferencijos aspektą.”
„Džiugu, jog temos yra įvairios, tačiau orientacija ir pagrindinė visų žinutė vadovams.”
„Dauguma temų ir pranešėjų patiko, nes kiekvienoje temoje radau daug sau naudingų dalykų, minčių, pateikimo ir pan.”
„Visi pranešimai tikrai labai geri ir įdomūs – sunku išskirti.”
„Labiausiai patinka, kad buvo paliesta daug skirtingų temų, kuomet dalyvauja daug įvairių sričių profesionalų ir koncentruotai apžvelgia šių dienų aktualijas. Buvo kalbama ne tik apie patį „verslą” ar jo „valdymą”, bet ir apie verslininkų išgyvenimus, jausmus, patį žmogų – o tai labai labai svarbu. Mano nuomone, tai profesionaliausia konferencija vadovams.”
„Tai konferencija, kupina įžvalgų ir nuoširdžiai savo patirtimi besidalinančių dalyvių. Jei esi vadovas, tu tiesiog privalai ten būti. Tai savotiška VADOVŲ GILDIJA.„
„Įvairiapusiai pranešimai, kuriuose bent po vieną perliuką tikrai randa kiekvienas. O intarpai „ne į temą” yra dar ir kaip „į temą”. Ačiū!”
„Net sunku išskirti vieną ar kelias temas, visos temos ir pranešėjai savaip įdomūs, su savo įžvalgom ir patirtimi. Tikiuosi, kad ir kitais metais, kaip ir šiemet nustebinsite įvairove, tai labai svarbu, nebūti monotoniškiems. Labai geras formatas – 1 pranešimas 15 min. Super idėja ir maksimum nauda, koncentruotai.”
„Patiko, kad buvo paliesta / aptarta daug skirtingų temų. Buvo kalbama ne tik apie patį „verslą” ar jo „valdymą”, bet ir apie verslininkų išgyvenimus, jausmus, patį žmogų – o tai labai labai svarbu.”