BENDRADARBIAVIMO PASIŪLYMAI
PAGRINDINIS PARTNERIS
Integracijos investicija 100 000 Eur + PVM
MEDIA
- TV eteris: 100 video klipų kampanija su integruotu partneriu Lietuvos televizijos kanaluose (LNK/TV3/LRT) ir net 500 video klipų kampanija Delfi TV. Video klipe PARTNERIUI skiriama atskira kadruotė su 2 sek. eterio. (Klipe ne daugiau nei 4 partneriai).
- Lauko reklama: PARTNERIO logotipas, kaip pagrindinio renginio partnerio reklamuojamas lauko reklamos kampanijoje. Planuojama 4 savaičių kampanija su 50 plokštumų ARBA 4 savaičių kampanija su 300 klipų lauko ekranuose. Lauko ekranų tinklas – “JCDecaux” arba „Kato grupė“ (ACM). Renkamos geriausios vietos miesto centre, didieji Lietuvos miestai. (Klipe arba makete ne daugiau nei 4 partneriai).
- Skaitmeninė reklama: PARTNERIS reklamuojamas aktyvioje banerių kampanijoje portale Delfi. Planuojamas parodymų skaičius ne mažiau kaip 10 000 000 parodymų. PARTNERIS reklamuojamas socialinių tinklų Facebook ir Instagram banerių kampanijoje, kuri planuojama pagal tikslinės auditorijos lankymosi įpročius ir portalus. Šių kampanijų planuojamas srautas 2 000 000 parodymų. (Baneryje ne daugiau nei 4 partneriai).
- Media ir WEB: PARTNERIO logotipas oficialiame konferencijos internetiniame puslapyje (projektas sulaukia daugiau nei 20 000 unikalių tikslinių lankytojų kasmet), bei žinutė su PARTNERIO integracija konferencijos YOUTUBE, FACEBOOK ir LINKEDIN paskyrose.
- Pranešimai žiniasklaidai. PARTNERIO vardo minėjimas konferencijos komunikaciniuose pranešimuose žiniasklaidai ne mažiau nei 5 kartus (minimi ir kiti partneriai)
- ORGANIZATORIUS įtraukia PARTNERĮ į Delfi komandos renginio metu kuriamą turinį – specialus interviu, reportažas ar kt. turinys, kuris bus publikuojamas Delfi.lt
RENGINIO VIETA
- ORGANIZATORIUS skelbia PARTNERĮ kaip pagrindinį renginio partnerį scenoje pristatant programą.
- Renginio vedėjas padėkoja renginio partneriui už galimybę turėti pagrindinius pranešėjus.
- ORGANIZATORIUS suteikia vietą PARTNERIO interaktyviam reklaminiam stendui (±12 kv.m. ) ar kitai interaktyviai veiklai, kurioje konferencijos dalyviai būtų įtraukti į PARTNERIO aktyvacijas.
- ORGANIZATORIUS reklamuoja renginio PARTNERĮ pagrindiniuose konferencijos ekranuose pertraukėlių metu rodant renginio vinjetes su PARTNERIO logotipu.
- PARTNERIO logotipas renginio fotosienoje.
- ORGANIZATORIUS suteikia 10 kvietimų į konferenciją, kuriuos PARTNERIS savo nuožiūra įteikia savo darbuotojams arba VIP klientams. Iki renginio dienos suteikia galimybę įsigyti papildomus bilietus už specialią kainą.
- ATVIRA ERDVĖ aktyvacijoms (pvz. programėlės padedančios įtraukti auditoriją, pranešimų skaidrės įrašytos į kortelę atmintinę, pranešimų eskizai elektroninėje lentoje, vaišės – sveikatingumo kokteiliai ar pan., funkciniai užkandžiai).
RENGINIO VIETOS PARTNERIS
Integracijos investicija 15 000 Eur + PVM
RENGINIO VIETA + miniMEDIA
- ORGANIZATORIUS suteikia vietą PARTNERIO interaktyviam reklaminiam stendui (±4 kv.m.).
- ORGANIZATORIUS įtraukia PARTNERĮ į Delfi komandos renginio metu kuriamą turinį – specialus interviu, reportažas ar kt. turinys, kuris bus publikuojamas Delfi.lt
- ORGANIZATORIUS reklamuoja renginio PARTNERĮ pagrindiniuose konferencijos ekranuose pertraukėlių metu rodant renginio vinjetes su PARTNERIO logotipu.
- ORGANIZATORIUS suteikia 2 kvietimus į konferenciją, kuriuos PARTNERIS savo nuožiūra įteikia savo darbuotojams arba VIP klientams. Iki renginio dienos suteikia galimybę įsigyti papildomus bilietus už specialią kainą.
- ATVIRA ERDVĖ aktyvacijoms (pvz. programėlės padedančios įtraukti auditoriją, pranešimų skaidrės įrašytos į kortelę atmintinę, pranešimų eskizai elektroninėje lentoje, vaišės – sveikatingumo kokteiliai ar pan., funkciniai užkandžiai).
DIDYSIS PARTNERIS
Integracijos investicija 50 000 Eur + PVM
MEDIA
- Lauko reklama: PARTNERIO logotipas, kaip pagrindinio renginio partnerio reklamuojamas lauko reklamos kampanijoje. Planuojama 4 savaičių kampanija su 50 plokštumų ARBA 4 savaičių kampanija su 300 klipų lauko ekranuose. Lauko ekranų tinklas – “JCDecaux” arba „Kato grupė“ (ACM). Renkamos geriausios vietos miesto centre, didieji Lietuvos miestai. (Klipe arba makete ne daugiau nei 4 partneriai).
- Skaitmeninė reklama: PARTNERIS reklamuojamas aktyvioje banerių kampanijoje portale Delfi. Planuojamas parodymų skaičius ne mažiau kaip 10 0000 parodymų. PARTNERIS reklamuojamas socialinių tinklų Facebook ir Instagram banerių kampanijoje, kuri planuojama pagal tikslinės auditorijos lankymosi įpročius ir portalus. Šių kampanijų planuojamas srautas 2 000 000 parodymų. (Baneryje ne daugiau nei 4 partneriai).
- Media ir WEB: PARTNERIO logotipas oficialiame konferencijos internetiniame puslapyje (projektas sulaukia daugiau nei 20 000 unikalių tikslinių lankytojų kasmet), bei žinutė su PARTNERIO integracija konferencijos YOUTUBE, FACEBOOK ir LINKEDIN paskyrose.
- Pranešimai žiniasklaidai. PARTNERIO vardo minėjimas konferencijos komunikaciniuose pranešimuose žiniasklaidai ne mažiau nei 5 kartus (minimi ir kiti partneriai)
- ORGANIZATORIUS įtraukia PARTNERĮ į Delfi komandos renginio metu kuriamą turinį – specialus interviu, reportažas ar kt. turinys, kuris bus publikuojamas Delfi.lt
RENGINIO VIETA
- Renginio vedėjas padėkoja renginio partneriui už galimybę turėti pagrindinius pranešėjus;
- ORGANIZATORIUS suteikia vietą PARTNERIO interaktyviam reklaminiam stendui (±8 kv.m.), kurioje konferencios dalyviai būtų įtraukti į PARTNERIO aktyvacijas.
- ORGANIZATORIUS reklamuoja renginio PARTNERĮ pagrindiniuose konferencijos ekranuose pertraukėlių metu rodant renginio vinjetes su PARTNERIO logotipu.
- PARTNERIO logotipas renginio fotosienoje.
- ORGANIZATORIUS suteikia 5 kvietimus į konferenciją, kuriuos PARTNERIS savo nuožiūra įteikia savo darbuotojams arba VIP klientams. Iki renginio dienos suteikia galimybę įsigyti papildomus bilietus už specialią kainą.
- ATVIRA ERDVĖ aktyvacijoms (pvz. programėlės padedančios įtraukti auditoriją, pranešimų skaidrės įrašytos į kortelę atmintinę, pranešimų eskizai elektroninėje lentoje, vaišės – sveikatingumo kokteiliai ar pan., funkciniai užkandžiai).
Visus pasiūlymus galime adaptuoti pagal Jūsų poreikį!
Sandra Meškauskaitė-Stepšienė
Chief Conference Business Development Officer
sandra.meskauskaite@delfi.lt / +370 693 67485